Friday, May 2, 2014

Road trip..

Hello everyone, yesterday was a beautiful weather so i decided to take a short one day trip with two dear friends of mine. It was really nice, i had a blast. We laughed, had wonderful lunch, and the weather was amazing!
It was pretty amazing but i didn't forget about you, my dear followers. So i made a quick snaps.
I was wearing baggy jeans from Zara, a classic black shirt with vintage black&white knitted sweater around my waist. I fulfilled my look with my beautiful denim blue Hogan's.
I hope you had a great time yourself.

Zdravo svim, juce je bilo prelepo vreme pa sam odlucio da odem na kratko putovanje sa moja dva draga prijatelja. Bilo je veoma lepo i divno sam se proveo. Smejali smo se, rucali, i vreme je bilo fantasticno.
Bilo je veoma lepo ali nisam zaboravio na vas, moji dragi pratioci. Stoga sam napravio par fotografija.
Nosio sam sljampave farmerice iz Zare, klasicnu crnu majicu sa vintage crno-belim pletenim dzemperom zavezanim oko struka. Upotpnio sam outfit sa prelepim tekas-plavim Hogan patikama.
Nadam se da ste se i vi lepo proveli.



No comments:

Post a Comment